۱۳ آبان ۱۳۸۶

No Bravery



۳ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام عزیز وبلاگ دوستم این بود سزای عاشقی مرا به خانه شما آورد همانگونه که دوستان هم گفتند واقعا لطف کردید که نوشتید
عزیز من در باره امور دینی و تاریخ همجنس گرايی در شرق نوشته هایی دارم که می توانید در وبلاگ هم قبیله بخوانید
مهمترین حدیثی که شیعه و سنی بدان استناد می کنند حدیث نبو ی است که می گوید من عمل عمل قوم لوط اقتلو ا الفاعل و المفعول به
آنکس که به ادب عرب مسلط باشد می داند که این سخن سبک ادب عربی قرن دوم را داراست و معلوم است سازنده آن عرب نحو خوانده بوده و قواعد نحوی آن مشهود است
رسول اسلام همانگونه که الشیخ احمد التیفاشی هم ذکر کرده
هیت همجنس گراي مشهور را در مدینه آزاد گذاشته بود و تنها وقتی دید زنان را می ستاید او را از مدینه نفی کرد
با این همه نظرات دیگر هم هست که به طور مفصل آورده ام

November 5, 2007 4:06 AM


هم قبیــــــــــــــله said...
قرآن که به زبان عربی مبین نازل شده اوج جمال را برای همیشه به مرد تخصیص داده آنجا که در احسن القصص از یوسف یاد می کند و وقوف عرب را بر این مقام به وضوح می توان دید. در سؤالی که از رسول خدا پرسیدند که تو زیبا تری یا یوسف و جواب حکیمانه ی رسول الله که گفت: "انا املح". و بدانید که جبریل امین به صورت دحیه کلبی نازل می شد که از زیباترین مردان عرب بود و یاد بیاوریم در ترغیب و تحریص عرب و غیر عرب قول الله عز و جل: "یطوف علیهم غلمان لهم کانهم لؤ لؤ مکنون – یطوف علیهم ولدان مخلدون باکواب و اباریق" (17

November 5, 2007 4:09 AM


هم قبیــــــــــــــله said...
در اوستا آمده است: ای دادار جهان استومند ای اشون اگر مردی به زور با مردی دیگر کون مرزی کند پادافره گنهش چیست

اهوره مزدا پاسخ داد: هشتصد تازیانه با اسپهه اشترا – هشتصد تازیانه با سروشو چرن

ای دادار جهان استومند ای اشون:

اگر مردی به سازش با مردی دیگر کون مرزی کند پادافره گنهش چیست و تاوان آن کدام است و چگونه چنین کسی می تواند ازاین گناه وآلودگی پاک شود

اهوره مزدا پاسخ داد: چنین گناهی را هیچ پادافره و تاوانی نیست – اوستا ج 2 ص751-752–

روی عن ابن عباس رضی الله عنه و صححه ابن حبان و غیره عن النبی (ص) من و جدتموه یعمل عمل قوم لوط فاقتلو الفاعل و المفعول به: رواه الامام احمد 300/1 - رواه اهل السنن الاربعه و اسناده صحیح و قال الترمذی: حسن صحیح

و جاء فی خبراخرجه البیهقی فی شعب الایمان عن ابی هریره و صححه الحاکم عن النبی (ص) قال " لعن الله تعالی سبعه من خلقه فوق سبع سماوات: فردد لعنه علی و احد منها ثلاثاً و ... فقال ملعون ملعون ملعون من عمل عمل قوم لوط:

ص 172 ج 7 روح المعانی للآلوسی

و نقل ابن القیم ان اصحاب رسول اطبقو علی قتله لم یختلف فیه منهم رجلان و انما اختلف اقوالهم فی صفة قتله (الجواب الکافی)

اذن فمن قائل یحرق بالنار (و هو مروی عن علی) و من قائل یرجم بالحجارة (و هو مروی عن علی) و من قائل تحز رقبته (و هو مروی عن ابی بکر و علی) و من قائل یهدم علیه جدار (و هو مروی عن علی) و من قائل یلقی من اعلی الشاهق و یتبع رجماً بالحجارة (و هو مروی عن ابن عباس)

و قال الشافعی رحمه الله تعالی: وبهذا نأخذ برجم من یعمل هذا العمل محصناً کان او غیر محصن و استدل بما روی عن علی علیه السلام

- اولاً اما با لسیف اوالاحراق بالنار و اوالرجم او بالقاء جدار علیه او بالقائه من شاهق و یجوز بین اثنین منها احدهما الحریق و المفعول به یفعل کذلک ان کان بالغاً عاقلا مختاراً و یعزر الصبی و یودب المجنون و لا فرق بین العبدا و حراً و لا فرق بین المسلم او الکافر – و ان لم یکن ایقاباً کالتفخیذ بین الآلیین فحده ماة جلدة و یعزر من قبل غلاماً بشهوة

لمعة الدمشقیه کتاب الحدود الفصل الثانی فی اللواط

و قال ابو عبدالله (ع) حد اللوطی مثل حد الزانی و قال قد احصن رجم و الاجلد (رواه الکلینی)

عن حماد بن عثمان قال قلت لابی عبدالله: رجل اتی رجلاً قال: ان کان محصناً فعلیه القتل و ان لم یکن محصناً فعلیه الجلد – فقلت فما علی الموطیء – قال علیه القتل علی کل حال محصناً کان او غیر محصن (رواه الکلینی)

عن جعفر الصادق قال اُتی عمر برجل و قد نکح فی دبره فهّم ان یجلده فقال لشهود رأیتموه یدخله کما یدخل المیل فی المکحله فقالو نعم – فقال لعلی ما تری فی هذا فطلب الفحل الذی نکحه فلم یجده فقال علی اری فیه ان تضرب عنقه... و تحرقه ( رواه الکلینی )

عن ابن میمون عن ابی عبدالله علیه السلام قال کتب خالد الی ابی بکر سلام علیک اما بعد فانی اتیت برجل قامت علیه البینه انی یوتی فی دبره کما توتی المرأة فاستشار فیه ابوبکر فقالو اقتله فاستشار فیه امیر المؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام فقال احرقه بالنار فان العرب لاتری القتل شیئاً قال لعثمان ما تقول قال ما اقول قال علی تحرقه بالنار فکتب الی خالد ان احرقه بالنار

و قال الحكم یضرب اللوطی دون الحد-قال ابن الجوزی الی هذا مال ابو حنفیه و اما مذهب ابن حزم الظاهری فانه لا یضرب فی اللواط فوق عشرة اسواط (نهایة الارب السفر الثانی ص 189) 1928م)

- و قالت طائفة: لا حد علیهما و لا قتل لكن یعزران – من عمل عمل قوم لوط یجلد دون الحد و به یقول ابو حنفیه و من اتبعه و ابو سلیمان و جمیع اصحابنا – (ابن حزم-ابی محمدعلی بن احمد –المحلی ج 11 ص 380 مسألة 2299)

12- قال الرازی فی التفسیر الکبیر ج 3 ص 176 "فاما الرجل مع الرجل فیجوز له ان ینظر الی جمیع بدنه الاعورته و عورته ما بین السرة و الرکبة و السرة و الرکبة لیستا بعورة "

13- فان النظر الی الامرد الحسن من غیر حاجه حرام سواء کان بشهوة او بغیرها سواء امن الفتنه اولم یا منها : و هو المذهب المختار عند العلماء و قد نص علی تحریمه الامام الشافعی و من لا یحصی من العلماء و دلیله قول تعالی: (قل للمومنین یغضّوا من ابصَرهم)

و قال بعض التابعین : ما انا باخوف علی الشاب الناسک مع سبع ضار من الغلام الامرد یقعد الیه و کان یقال: لا یبیتن رجل مع امرد فی مکان و احد و حرم قیاساً علی المرأة لان النبی (ص) قال "ما خلا رجل بامرأة الا کان الشیطان ثالثهما" و فی المردان من یفوق النساء بحسنه فالفتنة به اعظم و اقوال السلف فی التنفیر منهم و التحذیر من رؤیتهم اکثر من ان تحصر (موارد الظمآن ج 5 ص 127)

و روی عن عمرانه بلغه ان رجلاً یجلس الیه صبیان فنهی عن مجالسته

احکام وفتاوی النساء لابن تیمیه - تحقیق و تعلیق عبد اللطیف عیسی ص 98

و عن ابی اسائب: لا انا اخوف علی عابد من غلام امرد من سبعین عذرا و عن سعید بن المسیب انه قال: اذا رأیتهم الرجل یلّح النظر الی غلام امرد فاتهموه و عن سفیان الثوری: مع جاریة شیطان و مع غلام شیطانان (نهایة الارب ج 2 ص 189)

November 5, 2007 4:12 AM


Anonymous said...
ابی نواس شاعر ایرانی تبار عرب میگوید
فد یتک انما اختر ناک عمداً لانک لا تحیض و لا تبیض (4)

فدایت شوم به درستی که ما ترا به عمدا و با چشم باز انتخاب کرده ایم چرا که تو چون زنان حیض نمی شوی و جوجه ( تخم ) نمی گذاری

و هذا النعت لا نعتی فتاة

اشبهها لجهلی بالغلام

اتجعل من تحیض بکل شهر

و ینبح جروها فی کل عام

کمن القاه فی سر و جهر

و اطمع منه فی رد السلام

و این توصیف من چون توصیف زنان نیست که آنها را از سر نادانی به پسران جوان تشبیه کنم - آیا آن را که هر ماه حیض می شود و توله هایش همه سال وق وق می‌‌کنند مانند او قرار می دهی که به آسانی در نهان و آشکارا دیدارش می کنم و از او در رد سلام طمع می دارم.

November 5, 2007 4:19 AM


هم قبیــــــــــــــله said...
برای اطلاع بیشتر به مقالاتی که در نشریه چراغ نوشتم ام نگاه کنید

November 5, 2007 4:23 AM


هم قبیــــــــــــــله said...
با این همه به نظر من همجنس گرايان از نگاه عاطفی بهتر از دیگران هستند و قابلیت بیشتری برا بزرگ کردن بچه ها دارند ولی فرهنگ مشرق زمین که حالا حالا کار داره

November 5, 2007 4:39 AM

ناشناس گفت...

James Blunt - Goodbye My Lover
سلام آقای ضیایی عزیز
James Blunt
همیشه برای من خاطره انگیز است
Goodbye My Lover اما فقط بخاطر ترانه
این ترانه اش همیشه برایم از بهترینها بوده
برای یادآوری خاطرات متشکرم
موفق باشی
** این بود سزای عاشقی** پوریا

سام الدين ضيائی گفت...

سلام بر دوست عزيز هم قبيله برای آگاهی دهی بيشتر. ضمن اين که ذکر اين نکته ضروری است که برای اثبات امری در دين ــ به عقيده ی من ــ گاه نيازی به رجوع به متن نيست. به ويژه اگر نتها مرجع تاييد گيری شود.... و سلام بر آقای يوريا و سیاس برای يادآوری اش